ناوبالگردبر «خارگ» گزینه اصلی ایران برای اعزام به اقیانوس اطلس خواهد بو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 56
نویسنده : علی

 دریادار خانزادی با بیان اینکه فرآیند تعمیر رانش این شناور به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: خارگ تنها شناور سامانه بخار است و فناوری پیچیده و ارزشمندی دارد که صنایع داخلی ما به آن دست یافته‌اند.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، در این پروژه، سیستم محرکه و اجزای مرتبط با آن تعویض و به طور کامل نو شده است و شناور خارگ بعد از چند مرحله آزمایش ساحلی و دریایی، به همراه ناوگروه 54 عازم خلیج عدن شد.

وی در عین حال تاکید کرد: خارگ یک شناور بزرگ، پایدار و مناسب برای ماموریت‌های دوردست در نیروی دریایی ارتش است و قطعا اگر ماموریت اقیانوس اطلس در دستور کار قرار گیرد، ناوبالگردبر خارگ یکی از گزینه‌های اصلی ما برای اعزام خواهد بود.

دریادار خانزادی افزود: تعمیراتی که صورت گرفت پیشگیرانه نبود بلکه یک تعمیرات اساسی بود. این فناوری تنها در اختیار کشور انگلیس قرار دارد و آنها نیز هیچ اطلاعات و امکاناتی برای تعمیرات در اختیار ما قرار نمی‌دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش معتقد است که صنایع داخلی و متخصصین نیروی دریایی ما به خوبی توانستند سیستم رانش بخار این شناور را تعمیر و نوسازی کنند.

وی در پایان گفت: ناو خارگ در داخل بازسازی و قلب این مجموعه توسط متخصصین داخلی نو شد که وضعیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته دارد.



:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: